Recipe for happiness



Everybody needs a carrot to go one step beyond

Doesn't matter if you eat it or not. As long as the eyes are focused on the carrot, you may go one step forward. And that's always enough!

This is a blog, about all the small pleasures in life.. and the greatest of all; Food!

Interesting recipes from Greece and all over the world, amazing deco ideas, inspiring art, fabulous trends, cute handmade stuff, dreamy destinations, a clever line, a funny thought...

Anything that makes me go... wow! and makes me smile, can be... my carrot.

After all, happiness is a piece of cake!
A carrot cake!

Take a bite!

Monday, July 2, 2012

Decorating and redecorating... Η διακόσμηση ενός σπιτιού





































There is a big issue when it comes to decorating a house. Is it a rental or not? If it is a rental, then decorating may be a huge problem. What kind of sofa are you going to buy for example? Is it gonna fit in your next apartment? Unfortunatelly we buy stuff to fit in specific spaces, and it is exausting when you have to move to another - not yours - house. I just moved am still moving to our new apartment, which is way bigger than my old one. I am still decorating, cleaning, rearranging the furniture, opening still closed boxes. Donkey and the Carrot deco section was REALLY useful to me! I am sure that the house decoration is going to end the day our baby comes. Not sooner! Until then i am going to gather beautiful decoration tips and ideas and share them for later use!

Μετακόμιση. Νομίζω οτι η μετακομισή είναι συνώνυμο του εφιάλτη. Πάνω από δυο μήνες, κουβαλήματος, καθαρίσματος, σχεδιασμού, έρευνας, διακόσμησης, επανασχεδιασμού, ξανακαθαρίσματος, μαστορέματος, ξανάμανά έρευνας και αγοράς, ξεπαραδιάσματος και εξόντωσης, και φτάνεις μια μέρα να είσαι εσύ, ο σύντροφός σου, οι τελευταίες κούτες (που ούτε να τις πλησιάσεις δε θες), τα μάνιουαλ των καινούργιων συσκευών, και οι σπαζοκεφαλιές που κάθε ενοικιαστής καλείται να λύσει: Να αγοράσω αυτόν τον καναπέ ή αυτόν; Να πληρώσω ακριβά για κάτι που θα μένω σε ενοίκιο, ή να πάρω κάτι φθηνότερο και να ξαπαραδιαστώ όταν θα αγοράσω το δικό μου σπίτι; Να επενδύσω κοινώς σε κάτι που δεν μου ανήκει ή να αρκεστώ σε ένα ημίμετρο για την ώρα; Αυτά, μαζί με τον ερχομό ενός μωρού και όλες τις υποχρεώσεις και το τρεχάτε ποδαράκια μου που φέρνει, μπορεί να σε μεταλλάξει σαν οντότητα και να καταλήξεις να κυκλοφορείς σαν το ζόμπι που έχει πάρει χάπια. Κάπως έτσι. Γι' αυτό, καλό είναι τα πράγματα να γίνονται με κάποια σειρά. Και όχι όλα μαζί μέσα σε ένα δίμηνο. Παρόλα αυτά, αν δεν υπήρχε το Donkey and the Carrot decor, θα ήμουν ακόμα χαμένη στην διακόσμηση, σε άπειρους καταλόγους από καταστήματα και σε μια δύσκολη θέση, χωρίς καμία αναφορά η πηγή. Εύχομαι λοιπόν, σε ανάλογη ή όχι περίπτωση, το Donkey μου να σας βοηθήσει όσο βοήθησε και εμένα. Κατά τα άλλα; Είστε ακόμη εδώ ή με διαβάζετε από κάποιο νησί;

via

13 comments:

  1. Μακάρι να ήμουν σε κάποιο νησί αλλά προς το παρόν δεν προβλέπεται. Ωραία είναι όταν πηγαίνεις σε ένα καινούργιο χώρο άλλα όλο αυτό τρέξιμο για να φτιαχτούν τα πάντα το βαριέμαι.

    ReplyDelete
  2. Είμαστε εδώ και σου κάνουμε παρέα!!!
    Καλό μήνα!!

    ReplyDelete
  3. Είμαστε ακόμη εδώ..! Και ανυπομονούμε για νέες αναρτήσεις... Με προσοχή τα ΄΄μαζέματα΄΄ , που εύχομαι να τελειώνουν σύντομα... Καλή δύναμη καλή μου...

    ReplyDelete
  4. Σίγουρα η μετακόμιση είναι πολύ δύσκολη, κουραστική και ψυχοφθόρα υπόθεση! Πόσο μάλλον στη δική σου περίπτωση Κατερινάκι!
    Ευτυχώς όμως είσαι προνοητικό κορίτσι και είχες κάνει όλη την απαραίτητη μελέτη εδώ και πολύ καιρό, οπότε είμαι σίγουρη ότι το σπίτι σας θα είναι κουκλίστικο!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  5. σε διαβάζω και σε θαυμάζω!!μπράβο σου και τώρα επικεντρώσου σε αυτό που σου έρχεται..όλα αξίζουν να γίνονται κάποια συγκεκριμένη στιγμή και όλα είναι όμορφα όταν είναι πλέον τακτοποιημένα...Τα κατάφερες μια χαρά!!καλό μήνα σου εύχομαι!!

    ReplyDelete
  6. Για λίγο ακόμα εδώ !!!! Σου συμπαραστεκόμαστε.

    Καλέ τι ιδέα και αυτή, το ψαλίδι πάνω απο το κεφάλι στο κρεββάτι ... τσ τσ τσ

    ΦΙλιά

    ReplyDelete
  7. natural and wonderful... love the look

    ReplyDelete
  8. Πω πω, καλό κουράγιο!! Είναι δύσκολες οι μετακομίσεις, το ξέρω, ειδικά το καλοκαίρι. Καλή δύναμη!

    ReplyDelete
  9. Καλορίζικο το καινούριο σπίτι κοριτσάκι! Ήρεμα εσύ, άσε το αγόρι να κάνει τις βαριές δουλειές, χιχι!

    ReplyDelete
  10. Έχω κάνει πάνω από 5 μετακομίσεις αν βάλεις σπουδές και τη Χίο που μας επεβλήθηκε λόγω επαγγέλματος του συζύγου. Συμπαρίσταμαι, αν και είμαι Χίο δεν κάνω διακοπές, προσπαθώ να φέρω σε τάξη ένα επιπλωμένο (λέμε τώρα) διαμέρισμα που είχε τα μαύρα του χάλια.

    ReplyDelete
  11. Kαλέ εδώ είμαστε, που θα βρούμε καλύτερα.

    Σίγουρα το donkey σου είναι γεμάτο ιδέες που μας βάζει ακομα περισσότερες ιδέες..χιχι.
    Σε καταλαβαίνω.. το ίδιο έπαθε και η αδελφή μου. Εγκυος, έκανε πολιτικό γάμο, μετακόμισε και τρέχει να φτιάξει το παιδικό..χιχι.
    Είναι ωραία όμως να πέφτουν όλα μαζεμένα. Είναι ευχάριστα αυτά.

    Φιλιά

    ReplyDelete
  12. Αχ.... πόσο σε καταλαβαίνω!!!

    ReplyDelete
  13. Εγώ έχω μπει στο "καινούργιο" σπίτι εδώ και 2 χρόνια και πολλά πράματα είναι ακόμα χαμένα στο διάστημα και έχω αφήσει χώρους που δεν εχω βάλει τίποτα, για όταν μου έρθει η εμπνευση. Σιγά σιγά όλα θα γίνουν, αν και με το μωρό υποθέτω πας λιγο πιο γρήγορα κάποια πράγματα. (Αυτό το ψαλίδι πάνω από το κρεββάτι είναι σε χώρα πoυ δεν γίνονται σεισμοί να υποθέσω? Πολύ με φοβίζει πάντως).
    Εδώ θα είμαστε για λίγο ακόμα (αααααν έχεις χρόνο, και όρεξη πάνω απ'ολα να παίξεις ένα παιχνίδι, σε έχω βάλει σε ένα).

    ReplyDelete

ShareThis

Related Posts with Thumbnails